Tiago Malafaya Racing Legend
Number of posts : 3384 Age : 47 Location : Porto, Portugal Registration date : 2008-10-05
| Subject: Re: Round 7 - Gellerasen Thu 20 Aug 2009 - 19:08 | |
| - Frank Verplanken wrote:
- Please not me Tiago I hate bugs ! Besides, I'm not even a challenge for you on track, so you don't need to bother with black magic, eh ?
I'm sure you would love to meet the black widow, so cute http://pt.wikipedia.org/wiki/Vi%C3%BAva-negra Or this one - http://pt.wikipedia.org/wiki/Armadeira | |
|
Frank Verplanken League Owner
Number of posts : 13574 Age : 49 Location : Nice, France Registration date : 2008-09-08
| Subject: Re: Round 7 - Gellerasen Thu 20 Aug 2009 - 19:16 | |
| Well spiders are ok tbh, much less disgesting than night butterflies or grasshoppers ! But yeh, you can keep the spiders anyway ! | |
|
Tiago Malafaya Racing Legend
Number of posts : 3384 Age : 47 Location : Porto, Portugal Registration date : 2008-10-05
| Subject: Re: Round 7 - Gellerasen Fri 21 Aug 2009 - 4:30 | |
| What, I love grasshoppers, they're so nice. Specially those big ones with bright colors | |
|
Philippe Martinelli Racing Legend
Number of posts : 1079 Age : 68 Location : Beausoleil, France Registration date : 2008-12-13
| Subject: Re: Round 7 - Gellerasen Fri 21 Aug 2009 - 15:40 | |
| Je fais juste une appartée en dehors du sujet d'entomologie, pour remercier HSO et Gui pour ce championnat d'été auquel j'ai un peu participé et qui m'a beaucoup amusé et aidé à découvrir rfactor un peu mieux. Ce mod et ces caisses sont très chouettes à piloter même au petit niveau qui est le mien. J'espère que ma nouvelle config pc me permettra de continuer la découverte et de me régaler encore en votre compagnie | |
|
Guillaume Siebert League Owner
Number of posts : 13827 Age : 38 Location : Paris, France Registration date : 2008-09-08
| Subject: Re: Round 7 - Gellerasen Fri 21 Aug 2009 - 17:50 | |
| Merci Phil, mais évite le hors sujet s'il te plait | |
|
Guillaume Siebert League Owner
Number of posts : 13827 Age : 38 Location : Paris, France Registration date : 2008-09-08
| Subject: Re: Round 7 - Gellerasen Sun 23 Aug 2009 - 11:50 | |
| GT RACE
=> RESULTS <= => REPLAY <=
SPORTSCAR RACE
=> RESULTS <= => REPLAY <=Je sais pas ce qu'il s'est passé, les fichiers des qualifs ne sont pas sur le serveur, donc j'ai remplacé avec ceux de la première course sur ce circuit I dont know what happened but qualifying files are missing on the server, so I replaced them by qualifying results of the first race on this track | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: Round 7 - Gellerasen | |
| |
|