| Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED | |
|
+6Camille Spada Reg Burke David Conan Guillaume Siebert Tristan Bot Martin Audran 10 posters |
Author | Message |
---|
Martin Audran League Owner

Number of posts : 5553 Age : 37 Location : Vannes, France Registration date : 2008-09-08
 | Subject: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED Fri 6 Mar 2009 - 18:03 | |
| C'est parti pour la dernière course Hors Championnat de cette première moitié de saison
------------------------------------------------------------------- Samedi: 20h30: RDV sous Vroc 21h00: Qualifications (30 minutes) 21h30: Départ (56 tours) -------------------------------------------------------------------
Merci aux pilotes inscrits de valider leur présence ou de signaler leur absence à la suite de ce post.
Si vous avez des questions sur quoique ce soit, comme la procédure de mise en grille, c'est ici également.
Le circuit est disponible au téléchargement ici
D'abord installer syracuse.zip, puis Haywall_fix.zip, et enfin l'update graphique de votre choix.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Here we go for the fourth non-championship race !
------------------------------------------------------------------- Saturday: 8.30 p.m : Driver's meeting on VROC 9.00 p.m : Qualifying Session (30 minutes) 9.30 p.m : Start (56 laps) -------------------------------------------------------------------
Thank you for pointing out your presence or your absence here.
If you have any question, don't hesitate to post them here.
The track is available here. - Install syracuse.zip - Install Haywall_fix.zip - Install a graphic update if you want.
Last edited by Martin Audran on Sun 15 Mar 2009 - 17:02; edited 1 time in total | |
|
 | |
Tristan Bot Club Driver

Number of posts : 95 Age : 67 Location : Pyrénnées mountains ( south france ) Registration date : 2008-09-09
 | Subject: j'irai revoir syracuse Fri 6 Mar 2009 - 19:08 | |
| | |
|
 | |
Guillaume Siebert League Owner

Number of posts : 13827 Age : 37 Location : Paris, France Registration date : 2008-09-08
 | Subject: Re: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED Fri 6 Mar 2009 - 19:16 | |
| Oué Forza  Présent. | |
|
 | |
David Conan Club Driver

Number of posts : 141 Age : 35 Location : Morbihan, France Registration date : 2008-12-12
 | Subject: Re: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED Fri 6 Mar 2009 - 19:35 | |
| Je serais absent. Je pensais que la course aurait lieu deux semaines après Silverstone, du coup je me suis pas entraîner et je connais pas du tout le circuit... | |
|
 | |
Reg Burke Rookie
Number of posts : 8 Age : 48 Location : sydney Registration date : 2008-11-07
 | Subject: Re: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED Sat 7 Mar 2009 - 0:55 | |
| hi guys  very sorry if my absence stuffed anyone up last sunday... i just couldnt function that morning. i'll try and get there for syracuse, but maybe it would be better for everyone if i was more of a reserve driver... ie: if i make it to vroc and there's a seat, then i can drive if noone else is there. anyway, cheers guys ! | |
|
 | |
Camille Spada Club Driver
Number of posts : 79 Age : 58 Location : Var Registration date : 2008-09-10
 | Subject: Re: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED Sat 7 Mar 2009 - 11:17 | |
|  je vais tester le circuit  histoire de pas trop ruiner la course des autres  !! et je pense etre avec vous !! a toute!  | |
|
 | |
Jose Luis Mezcua Rookie
Number of posts : 31 Age : 67 Location : Barcelona Registration date : 2009-01-05
 | Subject: Re: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED Sat 7 Mar 2009 - 11:51 | |
| | |
|
 | |
Bertrand Catroux Club Driver
Number of posts : 61 Age : 57 Location : Medoc Registration date : 2008-11-06
 | Subject: Re: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED Sat 7 Mar 2009 - 14:16 | |
| Yo Sorry, je ferai pas le GP ce soir Bonne course à tous  | |
|
 | |
François Potignon Club Driver

Number of posts : 59 Age : 59 Location : dans le médoc Registration date : 2008-10-28
 | Subject: Re: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED Sat 7 Mar 2009 - 15:22 | |
| pas trop entrainé mais présent!  | |
|
 | |
Antoine de Mautor League Owner

Number of posts : 3617 Age : 35 Location : Nantes, France Registration date : 2008-09-08
 | Subject: Re: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED Sat 7 Mar 2009 - 18:42 | |
| Désolé je serais absent ce soir Bonne course  | |
|
 | |
Martin Audran League Owner

Number of posts : 5553 Age : 37 Location : Vannes, France Registration date : 2008-09-08
 | Subject: Re: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED Sun 15 Mar 2009 - 17:03 | |
| Il a été décidé du report de la course à une date ultérieure, qui n'a pas encore été déterminée.
This race will be rescheduled. | |
|
 | |
Sponsored content
 | Subject: Re: Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED  | |
| |
|
 | |
| Syracusa, REPORTE / RESCHEDULED | |
|