Guillaume Siebert League Owner
Number of posts : 13827 Age : 38 Location : Paris, France Registration date : 2008-09-08
| Subject: Les messages privés // Private messages Sat 25 Sep 2010 - 18:16 | |
| Je veux pas avoir l'air chiant, mais je commence à en avoir un peu assez des tonnes des messages privés que je reçois chaque jour. Le problème est que 99% d'entre eux sont des questions qui n'ont rien de privées. Je ne suis pas votre hotline personnelle, il y a un forum pour poser des questions et d'autres membres pour vous répondre ou à qui votre question sera surement utile aussi. A chaque fois qu'une question aurait du être posée sur le forum, je le précise dans ma réponse, mais rien à faire ça continue, donc je créé ce topic. Merci d'y réfléchir à 2 fois avant d'envoyer des MP à tout bout de champ, qui doivent concerner des choses privées. ================ I dont want to sound rude or anything, but I am begining to feel a bit upset about the amount of private messages I receive every days. The problem is, 99% of them are questions which are not private at all. I am not your personal hotline, there's a forum to ask questions with members who could answer you or who might find your question useful. Each time the question should have been asked on the forum, I mention it in my answer but PMs keep coming, thats why I create this topic. So please think twice before sending PMs, they should only concern private matters.
Last edited by Guillaume Siebert on Tue 18 Dec 2012 - 15:54; edited 2 times in total | |
|
Carl Larrad Racing Legend
Number of posts : 6751 Age : 59 Location : Swindon , UK Registration date : 2008-12-20
| Subject: Re: Les messages privés // Private messages Sat 25 Sep 2010 - 18:53 | |
| And i was going to ask if you had a setup for the Rover up the Hill
Last edited by Carl Larrad on Sun 26 Sep 2010 - 10:11; edited 1 time in total | |
|
Thomas Cazorla Pro Driver
Number of posts : 858 Age : 47 Location : Earth Planet, Universe Registration date : 2008-11-17
| Subject: Re: Les messages privés // Private messages Sat 25 Sep 2010 - 19:16 | |
| Et les autographes c'est ok? | |
|
Guillaume Siebert League Owner
Number of posts : 13827 Age : 38 Location : Paris, France Registration date : 2008-09-08
| Subject: Re: Les messages privés // Private messages Sat 25 Sep 2010 - 19:23 | |
| | |
|
Carl Larrad Racing Legend
Number of posts : 6751 Age : 59 Location : Swindon , UK Registration date : 2008-12-20
| Subject: Re: Les messages privés // Private messages Sat 25 Sep 2010 - 19:36 | |
| Sorry Gui im just having a joke with you that reminds me i need to have a go at Nords | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: Les messages privés // Private messages | |
| |
|